-
Ügyfélszolgálat: +36 30/725-1160 (H-P: 09:00 - 17:00)
Ügyfélszolgálat: +36 30/725-1160 (H-P: 09:00 - 17:00)
Fizetés a csomag megérkezésekor átvételkor a futárszolgálatnál, csomagautomatánál és csomagponton. Kártyás és készpénzes fizetés is lehetséges.
Megrendelés után a rendelés visszaigazoló e-mailben feltüntetjük az átutaláshoz szükséges információkat (bankszámlaszám, cégünk pontos neve a címzett mezőhöz, közlemény mező tartalma. Az összeg beérkeztét követően megindul a kiszállítás.
Amennyiben személyesen szeretnétek átvenni a rendeléseteket valamelyik üzletünkben, készpénzzel és bankkártyával is tudtok fizetni, illetve azonnali átutalás is kérhető, ha igény van rá.
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Vásárlóként csak annyi a dolgod, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattints, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadd. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni, vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Ha már regisztráltál oldalunkra, jelentkezz be korábban megadott adataiddal.
Kérjük add meg az email címed és egy jelszót
Elfelejtetted a belépési jelszavadat?
Jelszóemlékeztető email küldése